Ekologinės dyzelinių automobilių sistemos. Kuo svarbi kiekviena iš jų?

Ekologinės dyzelinių automobilių sistemos

Ekologinės dyzelinių automobilių sistemos. Kuo svarbi kiekviena iš jų?

Ilgą laiką dyzeliniai automobiliai laikyti bene labiausiai aplinką teršiančiomis transporto priemonėmis. Visgi, atsiradus modernioms ekologinėms dyzelinių automobilių sistemoms ši nuomonė tampa tik visuomenėje įsisenėjusiu stereotipu. Dėl šios priežasties, DIZRIDA komanda šiandien kviečia susipažinti su svarbiausiomis ekologinėmis dyzelinių automobilių sistemomis bei sužinoti apie jų remonto subtilybes.

EGR vožtuvas

Dyzeliniai automobiliai - DIZRIDA autoservisasEGR vožtuvas yra įrenginys, atliekantis išmetamųjų dujų recirkuliaciją į įsiurbimo sistemą. Tai reiškia, jog sistema dalį išmetamųjų dujų sugrąžina atgal į degimo kamerą ir taip sumažina išmetamųjų dujų toksiškumą. Atitinkamai, ši sistema padidina ir degalų efektyvumą, kadangi staigiai kaistant ir didėjant alkūninio veleno sūkiams, variklis pradeda dirbti riebesniu degiu mišiniu.

Visgi, dažnas kontaktas su įšilusiomis išmetamosiomis dujomis lemia, jog ERG vožtuvas yra itin jautri ir dažnai gendanti dalis. Šios sistemos gedimų riziką dar labiau padidinti gali žemos kokybės kuras, greitai užteršiantis variklį suodžiais bei išbalansuojantis jo darbą.

EGR vožtuvų remontas

Vairuotojai su šios sistemos gedimais dažniausiai susiduria nuvažiavus 70–100 tūkst. kilometrus. Tokiu atveju DIZRIDA komanda pataria, jog vienas efektyviausių problemos sprendimų yra seno vožtuvo keitimas nauju. Kaip bebūtų keista, šį sprendimą dažniausiai renkasi senesnių automobilių savininkai, kadangi tokių automobilių vožtuvų kaina nėra itin aukšta. Atitinkamai, dėl aukštos naujo vožtuvo kainos naujesnių automobilių savininkai neretai pasirenka kitą variantą – EGR vožtuvo išjungimą. Visgi, tausojant aplinką, šis pasirinkimas neturėtų būti ilgalaikis.

DPF filtrai

DPF filtras - DIZRIDA autoservise

DPF filtras – DIZRIDA autoservise

DPF, dar kitaip žinomas kaip kietųjų dalelių filtras, skirtas suodžių ir kietųjų dalelių surinkimui bei jų sunaikinimui. Nesudegusios suodžių dalelės yra kaupiamos nedideliame filtre. Filtrui prisipildžius įvyksta regeneracija, kurios metu sukėlus temperatūrą, išmetimo sistemoje ir filtre susikaupę suodžiai yra sudeginami į CO2 bei pelenus. Įprastai teigiama, jog šis filtras turėtų sudeginti nuo 85 iki 100 proc. suodžių.

Visgi, ši sistema taip pat genda. Dažniausiai problemos DPF filtre atsiranda dėl dažno važinėjimo trumpais atstumais, kadangi savaiminei filtro regeneracijai vykti reikia ilgesnį laiką aukštais sūkiais veikiančio variklio.

DPF filtrų remontas

DIZRIDA servise DPF filtrų gedimai yra sprendžiami dviem būdais – atliekamas mechaninis filtro valymas arba jo išprogramavimas. Pirmą kartą užsikimšus DPF filtrui, rekomenduojama jį mechaniškai išvalyti. Atliekant šią procedūrą filtras yra išmontuojamas ir, pasitelkiant specialius įrenginius, išplaunamas. Po procedūros pašalinami beveik visi filtre susikaupę suodžiai ir pelenai.

Tačiau, jei automobilis naudojamas tik trumpoms kelionėms, o filtras kimšimasis jau tapo nuolatine problema, tuomet yra galimybė jį išjungti. Profesionaliems meistrams išmontavus filtrą, variklis veiks be jokių pakitimų, o išmetamųjų dujų kiekis ženkliai nekis.

„AdBlue“ sistema

Kas yra AdBlue - DIZRIDAIki šiol vienas ryškiausių žingsnių aplinką tausojančių dyzelinių automobilių link yra „AdBlue“ sistemos išradimas. „AdBlue“ skystis – tai vandens karbamido tirpalas, kurį sudaro 32,5 proc. karbamido ir 67,5 proc. demineralizuoto vandens. Automobilio išmetimo sistemoje vykstant reakcijai su „AdBlue“ skysčiu dauguma kenksmingų azoto oksidų yra paverčiami į vandenį ir azotą. Tyrimai rodo, jog ši sistema azoto dujų kiekį gali sumažinti net iki 95 proc.

Siekiant užtikrinti kokybišką sistemos veikimą, būtina rinktis tik kokybišką „Adblue“ skystį. Itin svarbu, jog šis skystis būtų iš patikimų gamintojų ir atitiktų ISO 22241 standartus. Net ir mažiausias „AdBlue“ užterštumas gali sugadinti brangiai kainuojančią SCR išmetamųjų dujų valymo sistemą.

„AdBlue“ sistemos remontas

Nors iš ekologinės pusės „AdBlue“ sistema tikrai naudinga, visgi, ji sukelia nemažai problemų automobilių savininkams. Dėl netinkamos sistemos priežiūros galite susidurti su purkštukų, „AdBlue“ siurblio, degalų sistemos gedimais. Žiemos metu ši sistema sukelia dar daugiau rūpesčių, kadangi „AdBlue“ skystis pradeda stingti termometro stulpeliui nukritus žemiau –5 °C.

Susidūrus su „AbBlue“ sistemos gedimais, DIZRIDOJE pirmiausia atliekame profesionalią automobilio diagnostiką. Tik nustatę konkrečius gedimus imamės remonto darbų.

Dyzelinių automobilių remontas DIZRIDA servise

Dyzelinių automobilių servisas Kaune - DIZRIDA.

Dyzelinių automobilių servisas Kaune – DIZRIDA.

Susidūrėte su ekologinių automobilio sistemų veiklos sutrikimu? O galbūt ieškote ir nerandate priežasties, kodėl sutriko automobilio važiavimo kokybė? Nedvejokite ir susisiekite su daugiau nei 20 metų darbo patirtį turinčia DIZRIDA automobilių serviso komanda. Pakonsultuosime, atliksime išsamią transporto priemonės diagnostiką ir aukščiausios kokybės remonto darbus Kaune. Dėka daugiau nei 30 meistrų komandos, reikiamas

paslaugas suteiksime ne tik sėkmingai, bet ir itin greitai.

Susisiekti su mūsų komanda galite ČIA nurodytais kontaktais arba atvykę į mūsų automobilių servisą, adresu Taikos pr. 104, Kaunas.

______

Norite sužinoti daugiau patarimų ir naujienų, susijusių su dyzelinių automobilių priežiūra ir remontu? Sekite mūsų Facebook paskyrą.

 

No Comments

Post A Comment