Dyzelinių automobilių remontas: dažniausi gedimai ir juos lemiančios klaidos

Dyzelinių automobilių remontas

Dyzelinių automobilių remontas: dažniausi gedimai ir juos lemiančios klaidos

Dyzelinių automobilių remontas – dažnai skaudi ir itin nemaloni tema. Ne paslaptis, kad mūsų transporto priemonių būklė tiesiogiai priklauso nuo to, kaip atsakingai juos prižiūrime. Laiku keičiami automobilių eksploataciniai skysčiai ir greitai dylančios detalės, kokybiški remonto bei priežiūros sprendimai, gali užtikrinti net ir dešimtmečius skaičiuojančių automobilių patikimumą. Tuo tarpu, laiku nesužiūrėti automobilio nusidėvėjimo požymiai bei pataupymai kokybės sąskaita gali lemti tik dar didesnes remonto išlaidas.

Dėl šios priežasties DIZRIDA komanda kviečia susipažinti su dažniausiai pasitaikančiais dyzelinių automobilių gedimais ir dalijasi patarimais, kaip sumažinti jų atsitikimo riziką.

1) Užsikimšę kuro purkštukai

Kuro purkštukai yra viena jautriausių modernių dyzelinių variklių dalių. Normaliomis sąlygomis tinkamai veikti jie turėtų bent iki tol, kol automobilio kilometražas pasieks 200 tūkst. kilometrų, o su atidžia ir kokybiška transporto priemonės priežiūra ši riba turėtų tik dar labiau padidėti. Visgi, praktikoje dyzelinių automobilių purkštukai sugenda ir kur kas greičiau. Pagrindinė to priežastis – į automobilį dažnai pilamas nekokybiškas kuras, remonto metu naudotos nekokybiškos arba netinkamai prižiūrėtos variklio dalys.

Pagrindiniai požymiai, signalizuojantys apie užsikimšusius kuro purkštukus yra automobilio traukos sumažėjimas, padidėjęs degalų sunaudojimas arba sunkus automobilio užvedimas. Pasireiškus jiems, reikėtų nedelsti ir kreiptis į specializuotą servisą dėl purkštukų patikros. Laiku nepašalinta problema gali neigiamai atsiliepti likusioms kuro sistemos dalims.

2) Užsikimšęs DPF filtras

Kita dažna problema su kuria susiduria dyzelinių automobilių vairuotojai yra užsikimšęs DPF filtras. Teoriškai savaime išsivalantis DPF filtras turėtų tinkamai veikti bent 150 tūkst. kilometrų. Deja, dėl dažno mūsų važinėjimo trumpais atstumais miesto teritorijoje ar stovėjimo automobilių spūstyse, automatinė filtro regeneracija efektyviai nevyksta ir laikui bėgant DPF filtras tiesiog užsikemša. Nepaisant įsižiebusios DPF filtro lemputės transporto priemonės skydelyje, sutrikusi filtro veikla gali lemti turbokompresoriaus, vožtuvo ar net variklio gedimus.

Suprasdami DPF filtro veikimą, šios sistemos problemų vairuotojai gali išvengti. Tereikia reguliariai išvažiuoti į kelią, kuriame automobilis saugiai galėtų pasiekti 60 km / val. ir didesnį greitį. Tokiomis sąlygomis automatinė DPF filtro regeneracija prasidės jau po kelių minučių. Visgi, jei automobilio skydelis ir toliau signalizuoja DPF sutrikimus, būtina atvykti į servisą – atlikti mechaninį filtro valymą arba pakeisti jį nauju.

3) EGR vožtuvo gedimai

Dar viena itin dažnai praktikoje pasitaikanti dyzelinio automobilio problema yra sugedęs EGR vožtuvas. Nuolatinis EGR vožtuvo kontaktas su aukštos temperatūros išmetamosiomis dujomis lemia dažnus šios sistemos gedimus. Apie EGR vožtuvo sutrikimus jums dažniausiai praneš sumažėjusi automobilio trauka, pedalo nejautra.

Kalbant apie EGR vožtuvo darbą, nuo automobilio eksploatavimo ar priežiūros jo veikimas priklauso nežymiai. Tad kalbant apie EGR vožtuvo gedimo riziką galime pasidalinti tik universaliu patarimu – pastebėję net ir menkiausius automobilio veiklos sutrikimus, diagnostiką ir remonto darbus atlikite nedelsdami.

4) Elektros sistemos gedimai

Tobulėjant dyzeliniams automobiliams juose integruojama vis daugiau elektros sistemos elementų. Neišvengiamai, kartu su tuo atsiranda ir daugiau galimybių susidurti su gedimais šioje transporto priemonės sistemoje. Tiesa, iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog daugelis elektronikos sutrikimų automobilio darbo nesustabdys, o tik sutrikdys mūsų komfortą. Visgi, taip galvoti neteisinga!

Šiandien elektros sistema yra tiesiogiai susijusi ir su pagrindinėmis automobilio funkcijomis, tad susidūrus su elektronikos sutrikimais nerekomenduojama numoti ranka. Pastebėję pirmuosius gedimo signalus, nedelskite ir atlikite diagnostiką – elektros sistemos sutrikimai gali turėti įtakos visoms kitoms transporto priemonės sistemoms.

5) Stabdžių sistemos gedimai

Turbūt niekas nepaneigs, jog vienas svarbiausių saugumo elementų automobilyje yra tinkamai veikianti stabdžių sistema. Deja, tai ir vienas dažniausių sistemų, su kurių gedimais susiduria automobilių vairuotojai.

Išvengti stabdžių gedimų galima atliekant paprastus automobilio priežiūros darbus – laiku keičiant stabdžių skystį, stabdžių kaladėles, reguliariai tikrinant stabdžių diskus. Nepamirškite, jog reguliari priežiūra ir nedidelių gedimų remontas gali užkirsti kelią rimtoms ir brangiai kainuojančioms problemoms, jau nekalbant apie jūsų ir aplinkinių saugumą!

Dyzeliniai varikliai - DIZRIDA servisas

Dyzeliniai varikliai – DIZRIDA servise.

Dyzelinių automobilių remontas ir priežiūra DIZRIDA autoservise

Susidūrėte su dyzelinio automobilio gedimais? Nedvejokite ir susisiekite su daugiau nei 20 metų darbo patirtį turinčia DIZRIDA dyzelinių automobilių serviso komanda. Pakonsultuosime, užregistruosime patikrai ir atliksime aukščiausios kokybės remontą Kaune. Dėka daugiau nei 30 meistrų komandos, gedimus pašalinsime ne tik sėkmingai, bet ir itin greitai.

Susisiekti su mūsų komanda galite ČIA nurodytais kontaktais arba atvykę į servisą, adresu Taikos pr. 104, Kaunas.

______

Norite sužinoti daugiau patarimų ir naujienų, susijusių su dyzelinių automobilių priežiūra ir remontu? Sekite mūsų Facebook paskyrą.

No Comments

Post A Comment