Dyzelinių automobilių remontas – kaip sumažinti jo tikimybę?

Dyzelinių automobilių remontas

Dyzelinių automobilių remontas – kaip sumažinti jo tikimybę?

Dyzelinių automobilių remontas – tema, kuri nekelia džiaugsmo nė vienam transporto priemonės valdytojui. Visgi, svarbu pažymėti, jog atliekant reguliarų automobilio aptarnavimą ir tinkamai jį prižiūrint, šios gąsdinančios frazės gali pavykti išvengti. Dėl šios priežasties, šiandien DIZRIDA komanda kviečia susipažinti su vienomis dažniausiai gendančių dyzelinių automobilių dalių ir pataria, ką daryti, norint išvengti su jomis susijusių problemų.

  • Variklio galvutė

Statistika rodo, jog variklio galvutės gedimas yra viena dažnesnių automobilio problemų. Visgi, galima pastebėti, jog daugeliu atvejų šio gedimo galima išvengti, kadangi dažniausiai variklio galvutės gedimus sukelia automobilio eksploatavimas su per mažu kiekiu aušinimo skysčio, nekokybiško aušinimo skysčio naudojimas bei aušinimo sistemos gedimai. Tad, užtikrinus tinkamą šios sistemos priežiūrą, variklio galvutės gedimų galima nesunkiai išvengti.

  • Variklio galvutės tarpinė

Tarp variklio galvutės ir bloko esanti dalis vadinama variklio galvutės tarpine. Ši detalė padeda užtikrinti didelį sandarumą, esant aukštos temperatūros šuoliams bei dideliems slėgiams. Tiesa, nuolatos ekstremalių sąlygų veikiama detalė yra itin jautri sistemos dalis. Todėl, siekiant išvengti variklio galvutės tarpinės gedimų, būtina įsitikinti, jog jūsų aušinimo skysčio bakelis yra pripildytas, o sistema tvarkinga. Taip pat svarbu užtikrinti tinkamą variklio galvučių priveržimą.

  • Stūmoklių žiedai

Dažniausia priežastis, dėl kurios genda stūmoklių žiedai, yra jų dilimas bei susidėvėjimas. Spartesnį stūmoklių žiedų dilimą lemti gali netinkama oro filtro techninė priežiūra, žemos kokybės arba netinkamos specifikacijos tepalo naudojimas, nekokybiški degalai, netinkamai sureguliuota kuro sistema.

Tinkamai nepasirūpinus šia automobilio dalimi vėliau galite susidurti su rimtais variklio gedimais, išaugusiomis alyvos sąnaudomis, variklio efektyvumo sumažėjimu.

  • Kuro purkštukai

Užsikimšę arba sudilę kuro purkštukai yra vienas dažniausiai pasitaikančių degalų tiekimo sistemos gedimų dyzeliniuose automobiliuose. Nors automobilių gamintojai dažniausiai nurodo, jog kuro purkštukai kokybiškai turėtų veikti bent 200 tūkst. kilometrų, tačiau dėl netinkamos automobilio eksploatacijos bei nekokybiško kuro šis atstumas gali sutrumpėti.

Tad, norint išvengti šios transporto priemonės dalies gedimo, į automobilį reikėtų pilti tik aukštos kokybės kurą, o pastebėjus pirmuosius kuro purkštukų gedimo ženklus, svarbu kuo skubiau atlikti šios dalies apžiūrą. Apie kuro purkštukų gedimus įprastai pranešta trūkčiojimai važiuojant, sunkiai užsivedantis variklis, sumažėjusi variklio galia, išaugusios degalų sąnaudos.

  • DPF filtras

Automobilio suodžių filtras arba kitaip DPF filtras tinkamai tarnauti turėtų apie 100-200 tūkst. kilometrų. Deja, dėl važinėjimo trumpais atstumais, nekokybiško kuro ir žemos kokybės alyvos bei ne laiku atliekamos transporto priemonės apžiūros šis kilometrų skaičius gali ženkliai kristi.

Galima pastebėti, jog kaip ir daugelis transporto priemonės dalių, taip ir DPF filtras dažniausiai genda dėl pačių vairuotojų aplaidumo. Tinkamai prižiūrint ir eksploatuojant automobilį, naudojant kokybišką kurą dažnų automobilio gedimų pavyks išvengti.

Dyzelinių automobilių remontas DIZRIDA automobilių servise

Dyzelinių automobilių remontasSusidūrus su dyzelinio automobilio remonto klausimais, nedvejokite ir susisiekite su daugiau nei 20 metų darbo patirtį turinčia DIZRIDA automobilių serviso komanda! Patyrusi, profesionali DIZRIDA automobilių serviso komanda, pasitelkusi rinkoje pažangiausią įrangą Jūsų klausimus išspręs greitai ir kokybiškai.

Susisiekite ČIA nurodytais mūsų kontaktais arba atvykite į DIZRIDA dyzelinių automobilių servisą, adresu Taikos pr. 104, Kaunas. Atsakysime į visus Jums kylančius klausimus bei išspręsime Jūsų dyzelinio automobilio problemas.

Daugiau serviso naujienų ar naudingų patarimų sekite mūsų FACEBOOK paskyroje ČIA.

 

No Comments

Post A Comment