Kodėl dyzelinis automobilis ryja tepalus?

Kodėl automobilis ryja tepalus?

Kodėl dyzelinis automobilis ryja tepalus?

Variklio alyvos sąnaudų kiekis gali svyruoti dėl pačių įvairiausių veiksnių – automobilio konstrukcijos, detalių tolerancijos ribų bei, žinoma, jūsų vairavimo stiliaus. Visgi, ženkliai išaugusios variklio alyvos sąnaudos įprastai praneša apie tam tikras transporto priemonės problemas. Dėl kokių priežasčių dažniausiai automobilis ryja tepalus? Apie tai šiandien pasakoja DIZRIDA dyzelinių automobilių serviso komanda.

3 priežastys, lemiančios perteklinį alyvos sunaudojimą

Jei automobilio variklis dirba įprastomis sąlygomis, perteklinis alyvos suvartojimas įprastai kyla dėl tepalų nuotėkio, susidėvėjusių arba pažeistų stūmoklio žiedų arba netinkamų tepalų naudojimo.

#1 Tepalų nuotėkis

Viena dažniausių perteklinio tepalų sunaudojimo priežasčių yra tepalų nuotėkis, kuris įprastai atsiranda dėl gedimų skirtingose automobilio sistemose.

  • Tarpinės ir sandarikliai. Šios automobilio dalys paprastai yra gaminamos iš gumos, kuri laikui bėgant praranda savo savybes ir tampa mažiau elastinga. Nesandari tarpinė pradeda leisti alyvą, o tai gali lemti net variklio gedimus.
  • Alyvos išleidimo kaištis. Kita priežasties, dėl kurios gali atsirasti tepalų nuotėkis, yra alyvos išleidimo kaiščio problemos. Šios problemos dažniausiai kyla dėl natūralaus kaiščio nusidėvėjimo arba netinkamo įsukimo.
    Tiesa, jei kaištį nuspręsite keisti patys, elkitės atsargiai ir nenaudokite per didelės jėgos, kadangi bandant per jėgą ištraukti kaištį, galite pažeisti detalės kraštus. Jei kaiščio lengvai atsukti nepavyksta, rekomenduojame kreiptis į automobilių servisą.
  • Alyvos įpylimo dangtelis. Jei alyvos įpylimo dangtelis atlaisvėjo, sulūžo arba buvo pamestas, alyva pradės tekėti iš transporto priemonės tiek transporto priemonei važiuojant, tiek jai stovint.
  • Alyvos filtras. Nuotėkio problemas sukelti taip pat gali ir laiku nekeičiamas alyvos filtras. Nepamirškite, jog norint išvengti transporto priemonės problemų, alyvos filtrą reikėtų keisti kas 10-30 tūkst. kilometrų.
  • Pažeistas tepalų karteris. Pažeidimai tepalų karteryje įprastai atsiranda dėl korozijos. Tiesa, susidurti su šia problema taip pat galite neatsargiai važiuodami netvarkingu keliu, kuriame esančios kliūtys pažeis šią automobilio dalį.

#2 Susidėvėję arba pažeisti stūmoklio žiedai

Dar viena problema, lemianti išaugusį alyvos sunaudojimą, yra pažeisti stūmoklio žiedai. Per susidėvėjusius ar pažeistus stūmoklio žiedus alyva gali patekti į vidaus degimo kamerą, kur ji pradeda degti.
Tiesa, nedidelis kiekis alyvos visuomet cirkuliuoja degimo kameroje, kur sutepa stūmoklius ir vožtuvus bei zonas aplink juos, tačiau, jei pastebėjote, jog alyvos sąnaudos išaugo daugiau nei įprastai – reikėtų šią detalę apžiūrėti.

#3 Naudojamas netinkamas tepalas

Tepalo sąnaudos gali pakilti dėl automobilio sistemoje padidėjusio slėgio, o šį sukelti netinkamas, per daug klampus tepalas. Todėl rinkdamiesi alyvą nepamirškite atsižvelgti į gamintojo rekomendacijas.

Automobilis ryja tepalus? Susisiekite su DIZRIDA!

Sunkvežimių remontasIšaugo automobilio tepalų sąnaudos? Nedvejokite ir susisiekite su daugiau nei 20 metų darbo patirtį turinčia DIZRIDA automobilių serviso komanda! Patyrusi, profesionali DIZRIDA automobilių serviso komanda, pasitelkusi rinkoje pažangiausią įrangą Jūsų klausimus išspręs greitai ir kokybiškai.

Susisiekite ČIA nurodytais mūsų kontaktais arba atvykite į DIZRIDA dyzelinių automobilių servisą, adresu Taikos pr. 104, Kaunas. Atsakysime į visus Jums kylančius klausimus bei išspręsime Jūsų dyzelinio automobilio problemas.

Daugiau serviso naujienų ar naudingų patarimų sekite mūsų FACEBOOK paskyroje ČIA.

No Comments

Post A Comment