Kuro siurblių gedimai: jų priežastys ir požymiai

Kuro siurblių gedimai

Kuro siurblių gedimai: jų priežastys ir požymiai

Tvarkinga kuro sistema padeda užtikrinti tinkamą variklio darbą ir maksimalų automobilio ekonomiškumą. Įdomu tai, kad netvarkingai dirbanti kuro sistema degalų sąnaudas gali padidinti net iki 30 procentų! O kur dar išaugusi netikėtų ir rimtų transporto priemonės gedimų rizika. Tad, siekiant važinėti be nemalonių staigmenų ir išvengti papildomų išlaidų, į kuro sistemos priežiūrą svarbu žiūrėti rimtai ir atsakingai. Jau aptarėme kuro purkštukų, DPF filtrų ir kitų kuro sistemos komponentų priežiūrą ir pirmuosius gedimo požymius, tad šiandien DIZRIDA tinklaraščio tema – kuro siurblių gedimai, pirmieji jų požymiai ir priežastys.

Kviečiame susipažinti, o kilus klausimams nedvejokite susisiekti su ilgametę patirtį turinčia dyzelinių automobilių serviso komanda.

Kuro siurblių gedimai. Priežastys

Priežasčių, lemiančių kuro siurblių gedimus, gali būti pačių įvairiausių. Visgi, atliekant remonto darbus pastebime tris praktikoje dažniausiai pasitaikančius gedimo veiksnius.

1) Netinkamos elektros jungtys

Neretai kuro siurblių gedimo priežastimi tampa netinkamos elektros jungtys. Pavyzdžiui, pernelyg laisvos, nepakankamai įžemintos, nepakankamą tiekimo įtampą išlaikančio jungtys arba nesandarus elektrinio siurblio sujungimas.

2) Užsiteršusi kuro sistema

Labai dažnai kuro siurblio gedimą lemia purvu, rūdimis ar kitais nešvarumais užterštas kuro bakas. Dažniausiai į kuro sistemą pašaliniai teršalai patenka su nekokybiškais degalais, tad būtent dėl šios priežasties visada rekomenduojame rinktis tik kokybišką dyzeliną.

3) Važinėjimas žemu kuro lygiu

Dar viena dažna priežastis, dėl kurios susiduriama su kuro siurblio problemomis – dažnas važinėjimas žemu kuro lygiu. Šis įprotis skatina variklio kaitimą, o tai ateityje gali lemti kuro siurblio gedimą.

Kuro siurblių gedimai. Požymiai

  • Sunkiai užsivedantis variklis, nepaisant to ar jis šaltas ar karštas.
  • Užvedus variklį ir nuspaudus akseleratoriaus pedalą, automobilis gęsta.
  • Automobilis, veikdamas tuščiąja eiga, pradeda dirbti netolygiai – ima trūkčioti arba vibruoti.
  • Automobilis apsilipa tirštais, baltos spalvos dūmais, kurie gali skleisti sudegusio kuro kvapą.
  • Padidėja degalų sąnaudos.
  • Spaudžiant greičio pedalą nekyla variklio sūkiai.
  • Girdimi pašaliniai iš automobilio sklindantys garsai.

Kaip išvengti kuro siurblio gedimo?

Pirmiausia, atkreipkite dėmesį kokį kurą lipate į savo automobilį – rinkitės tik aukštos kokybės degalus bei stenkitės nevažinėti su pustuščiu baku. Kitas itin svarbus aspektas yra reguliari degalų tiekimo sistemos bei elektros jungčių patikra. Galiausiai, nepamirškite, jog kuro filtrą būtina pakeisti kas 20-30 tūkst. kilometrų.

Rinkitės kokybišką remontą

Dyzeliniai varikliai - DIZRIDA servisas

Dyzeliniai varikliai – DIZRIDA servise.

Nors kuro siurblio remontas gana dažnai teikiama paslauga, tačiau kokybiškam darbui atlikti reikalingi specialūs įrenginiai ir aukštos kvalifikacijos darbuotojai. Atlikus nekokybiškus remonto darbus, ne tik neišspręsite kuro siurblio problemų, tačiau galite neigiamai paveikti ir kitas variklio dalis.

DIZRIDA automobilių servise dirba daugiau nei 30 patyrusių ir profesionalių meistrų, o atliekant kuro siurblio remonto darbus į pagalbą pasitelkiamas rinkoje moderniausias BOSCH EPS 815 stendas, kuris užtikrina, jog remonto darbai bus atlikti tiksliai ir kokybiškai.

Susidūrę su kuro siurblio gedimu, nedvejokite susisiekite su DIZRIDA dyzelinių automobilių serviso komanda. Pakonsultuosime, užregistruosime patikrai ir atliksime aukščiausios kokybės remontą Kaune. Mūsų kontaktus galite rasti ČIA.

DIZRIDA adresas: Taikos pr. 104, Kaunas.

______

Norite sužinoti daugiau patarimų ir naujienų, susijusių su dyzelinių automobilių priežiūra ir remontu? Sekite mūsų Facebook paskyrą.

No Comments

Post A Comment